Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych
Pozycjonowanie (SEO, Search Engine Optimization) jest jedną z najskuteczniejszych form promocji produktów i usług w sieci. Firmy wykorzystują je do budowania widoczności swoich stron w internecie i osiągania wysokich pozycji w wynikach prezentowanych przez wyszukiwarkę Google. Takie działanie przekłada się na wzrost ruchu na stronie, a co za tym idzie – większą liczbę klientów.
Frazy kluczowe
Kiedy internauta poszukuje w sieci produktu albo usługi, wpisuje do wyszukiwarki ich nazwę i pożądane cechy, czyli frazy kluczowe. Wtedy wyszukiwarka prezentuje wyniki – listę stron, na których znajdzie poszukiwane informacje. Pozycjonowanie ma sprawić, że to właśnie Twoja strona wyświetli się na jak najwyższych pozycjach na tej liście. To zwiększa prawdopodobieństwo, że użytkownik wejdzie na Twoją witrynę i zdecyduje się na zakup.
Pozycjonowanie – jak to działa?
- analiza fraz kluczowych, które są wpisywane do wyszukiwarki przez użytkowników
- audyt Twojej strony internetowej, aby znaleźć błędy obniżające pozycje strony
- optymalizacja witryny, która łączy się z usunięciem zdiagnozowanych błędów
- rozbudowa treści i stworzenie nowego contentu na podstawie wytycznych SEO
- link building, czyli analiza i rozbudowa profilu linkowego witryny (linki zewnętrzne pochodzące z wartościowych stron)
- monitoring, dzięki któremu można na bieżąco modyfikować prowadzone działania.